Kalite Politikası
Daikin A.Ş. ailesi olarak;
- Şirket misyon ve vizyonumuza uygun hareket etmeyi,
- Yürürlükteki kanun ve mevzuat şartlarına uygun hareket etmeyi,
- Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini bilmeyi,
- Tüm faaliyetlerimizde müşteri memnuniyetine odaklanmayı,
- Satış sonrası hizmetler konusunda en iyi desteği vermeyi,
- Faaliyetlerimizin tüm aşamalarında şeffaf ve gelişmeye açık bir yönetim sistemi getirmeyi,
- Kalitenin bir ekip işi olduğunun bilinci ile ekip çalışmalarının etkinliğini, eğitim çalışmalarıyla destekleyerek çalışanların sürekli gelişimini sağlamayı,
- Kalitemizi arttırırken, fiyat açısından daha uygun ürünleri, müşterilerimizin tam istediği zamanda sunarak rakiplerimiz arasında tercih edilebilir olmayı,
Kalite Politikamız olarak belirledik, Tüm çalışanlar adına "ISO 9001:2015" ve "ISO 27001:2013" Kalite Yönetim Sistemine uygun olarak hareket edeceğimi taahhüt ederim.
Hasan ÖNDER Genel Müdür - CEO.
Kalite Yönetim Sistemi Sertifikası » Merkez (ISO 9001) / » Hendek Fabrika (ISO 9001)
Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Sertifikası (ISO 10002)