Kalite Politikası


Daikin A.Ş. ailesi olarak;


  • Şirket misyon ve vizyonumuza uygun hareket etmeyi,
  • Yürürlükteki kanun ve mevzuat şartlarına uygun hareket etmeyi,
  • Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerini bilmeyi,
  • Tüm faaliyetlerimizde müşteri memnuniyetine odaklanmayı,
  • Satış sonrası hizmetler konusunda en iyi desteği vermeyi,
  • Faaliyetlerimizin tüm aşamalarında şeffaf ve gelişmeye açık bir yönetim sistemi getirmeyi,
  • Kalitenin bir ekip işi olduğunun bilinci ile ekip çalışmalarının etkinliğini, eğitim çalışmalarıyla destekleyerek çalışanların sürekli gelişimini sağlamayı,
  • Kalitemizi arttırırken, fiyat açısından daha uygun ürünleri, müşterilerimizin tam istediği zamanda sunarak rakiplerimiz arasında tercih edilebilir olmayı,

Kalite Politikamız olarak belirledik, Tüm çalışanlar adına "ISO 9001:2015" ve "ISO 27001:2013" Kalite Yönetim Sistemine uygun olarak hareket edeceğimi taahhüt ederim.


​Hasan ÖNDER Genel Müdür - CEO.



Kalite Yönetim Sistemi Sertifikası » Merkez (ISO 9001) / » Hendek Fabrika (ISO 9001)


Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemi Sertifikası (ISO 10002)



Canlı Destek
{{ c.message }}
{{ c.created_at|render_date }}

Temsilci yazıyor....

{{ offline_message }}

 web tasarım